• Προσφορές
  • Εκπαιδευτείτε
  • SocialMediaPlan
  • Ποιοι είμαστε
  • Τι κάνουμε
Συνδεθείτε μαζί μας!
facebook
linkedin
tumblr
twitter
google_plus
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΒΟΟΚ
  • ΓΙΝΕΤΕ PRO BLOGGER
  • BLOG
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Mobile internet: Οι τάσεις που πρέπει να γνωρίζετε

June 25, 2015
by swiftminds
0 Comment
49
SHARES
FacebookTwitterConnect!

Μεγάλο μέρος της οικονομικής αλλά και γενικότερα της καθημερινής μας δραστηριότητας γίνεται πλέον όχι απλά online, αλλά μάλιστα μέσω smartphone ή άλλης κινητής συσκευής συνδεδεμένης στο ίντερνετ.

Οι νέες τάσεις της αγοράς το 2015 επιβεβαιώνουν ότι ο κάθε επιχειρηματίας, και ο Έλληνας ιδιοκτήτης επιχείρησης, ή διαφημιζόμενος δεν έχει περιθώριο να αγνοήσει την εκρηκτική αύξηση της χρήσης mobile συσκευών, αν θέλει να συνεχίσει να προβάλλει αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του σε εκατομμύρια ανθρώπους.

mobile-Internet-SmartphoneΤα νούμερα μιλούν ξεκάθαρα. Πρόσφατα κυκλοφόρησε μια από τις δημοφιλέστερες και πιο αξιόπιστες ετήσιες εκθέσεις, Οι τάσεις του internet από τη Mary Meeker, η οποία αποκαλύπτει την εκρηκτική ανάπτυξη του mobile internet και αυτήν τη χρονιά.

Κάθε χρόνο, η έρευνα για το mobile internet εξετάζει:

  • τον τρόπο χρήσης του internet παγκοσμίως,
  • τον αριθμό εκείνων που το χρησιμοποιούν μέσω κινητών συσκευών,
  • πώς περνάνε τον χρόνο τους όταν είναι online καθώς επίσης και
  • ποιες εταιρίες και κλάδοι είναι πιο κερδοφόροι.

Στο 23% η αύξηση mobile internet

Φέτος η έκθεση έδειξε ότι η πρόσβαση στο internet μέσω κινητών συσκευών αναπτύσσεται ταχύτερα από ό,τι η χρήση ίντερνετ γενικά. Συγκεκριμένα, υπάρχουν:

  • 2.8 δισεκατομμύρια χρήστες internet (αύξηση 8% σε σχέση με το 2014) και
  • 2.1 δισεκατομμύρια χρήστες internet μέσω κινητών συσκευών (αύξηση 23% σε σχέση με το 2014).

Η χρήση δεδομένων (data) μέσω κινητών συσκευών αυξήθηκε κατά 69% τον τελευταίο χρόνο και το 55% της κίνησης δεδομένων μέσω κινητών συσκευών προέρχεται από βίντεο.

Το 2008 οι Αμερικανοί περνούσαν κατά μέσο όρο 20 λεπτά την ημέρα στο διαδίκτυο μέσω κινητών συσκευών. Φέτος ο χρόνος αυτός ανέρχεται στις 3 ώρες και είναι μεγαλύτερος από τον χρόνο που ξοδεύεται σε laptops.

Η βιομηχανία της διαφήμισης μέσω κινητών συσκευών εξακολουθεί να είναι σχετικά χαμηλή, στα 25 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αν και το 24% του χρόνου που δαπανάται σε πολυμέσα είναι μέσω κινητών συσκευών, παρόλα αυτά η αντίστοιχη διαφημιστική δαπάνη είναι μόνο το 8% της συνολικής.

Η επέκταση του Facebook και του Twitter επιβραδύνονται

Twitter-Facebook-mobile internetΤο Facebook και το Twitter αναπτύσσονται, αλλά όχι με τους παλαιότερους ρυθμούς. Τα έσοδα ανά χρήστη και η μηνιαία αύξηση των χρηστών επιβραδύνονται.

Για το Facebook τα έσοδα ανά χρήστη είναι στα 9,36 δολάρια, κατά 29% αυξημένα σε σύγκριση με το περσινό έτος. Η αύξηση όμως πέρσι ήταν περί το 60%. Η ετήσια αύξηση των χρηστών το προηγούμενο τετράμηνο ήταν 13%, η μικρότερη τιμή που έχει ποτέ καταγραφεί στο γίγαντα της κοινωνικής δικτύωσης.

Για το Twitter τα έσοδα ανά χρήστη είναι στα 5,14 δολάρια, κατά 45% αυξημένα σε σύγκριση με το 2014. Η περσινή αντίστοιχη αύξηση ήταν 80%. Η ετήσια αύξηση των χρηστών το είναι 18%, τιμή χαμηλότερη από το 25% του προηγούμενου έτους.

Ο κλάδος της διαφήμισης μέσω κινητών συσκευών συνολικά αυξήθηκε κατά 34% μέσα στο έτος, σε αντίθεση με την desktop ψηφιακή διαφήμιση η οποία αυξήθηκε μόνο κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες.

Διαφήμιση σε κινητά

Οι διαφημίσεις μέσω κινητών συσκευών παρουσιάζουν εκρήξεις στην αύξηση της κίνησης, αλλά για σύντομα χρονικά διαστήματα. Υπάρχουν τέσσερις νέες μορφές διαφημίσεων:

  1. κινηματογραφικά pins (cinematic pins) στο Pinterest,
  2. διαφημιστικά βίντεο των 5 δευτερολέπτων σε μια καινούργια πλατφόρμα, το Vessel,
  3. διαφημίσεις carousel (με περισσότερες από μία εικόνες) στο Facebook,
  4. διαφημίσεις τοπικών εμπορευμάτων (local inventory ads) στο Google.

Mobile responsive ιστοσελίδες και design

Τα site σχεδιάζονται και αναπτύσσονται έτσι ώστε να προσαρμόζονται στις οθόνες των κινητών και η εμπειρία χρήστη να είναι το ίδιο καλή είτε αυτός μπαίνει στο ίντερνετ από desktop, laptop, tablet ή το κινητό του.

Τα κουμπιά αγορών έχουν βελτιστοποιηθεί για χρήση σε κινητές συσκευές και απαντώνται πλέον στο Google, το Facebook αλλά και το Twitter.

Είναι εντυπωσιακό ότι 4 δισ. βίντεο προβάλλονται καθημερινά στο Facebook, το 75% των οποίων τα βλέπει ο χρήστης μέσω τηλεφώνου συνδεδεμένου στο ίντερνετ.

 

Η προσαρμογή του περιεχομένου στις κάθετες οθόνες είναι απαραίτητη, καθώς το 29% του ημερήσιου χρόνου που δαπανάται σε οθόνη από τους χρήστες είναι στην οθόνη ενός smartphone. Πριν από πέντε χρόνια, ο χρόνος αυτός ήταν μόλις το 5% του συνολικού.

 

Να… παρακολουθήσω videogames;

Όσο περίεργο και αν μπορεί να φαίνεται, και εμένα προσωπικά μου φαίνεται αρκετά, η παρακολούθηση βιντεοπαιχνιδιών, σαν να βλέπουμε τηλεόραση, τείνει να γίνει μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές ψυχαγωγίας.

Εδώ φυσικά δεν κρίνουμε τις τάσεις, απλά τις παρατηρούμε και τις αναφέρουμε, με σκοπό να δούμε πώς μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε για την καλύτερη προβολή μιας επιχείρησης στο κοινό της. Πολλά μπορεί να μας φαίνονται παράξενα, καθώς όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα, όμως η παρατήρηση των τάσεων και η έγκαιρη προσαρμογή σ’ αυτές έχει να κάνει με τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης μακροχρόνια.

Έτσι λοιπόν, το site Twitch το οποίο παρέχει streaming βιντεοπαιχνιδιών έχει αυτή τη στιγμή 100 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, ετήσια αύξηση της τάξης του 122%. Στο Twitch μπορεί να είναι συνδεδεμένοι ταυτόχρονα 1 εκατ. χρήστες. Είναι λοιπόν εύλογο να ασχολούνται οι διαφημιστές με το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν το κοινό αυτό.

Οι νέοι διαμορφώνουν τις τεχνολογικές τάσεις

Όπως φαίνεται τάσεις εξακολουθούν να διαμορφώνονται από τους έφηβους. Τα πέντε πιο σημαντικά κοινωνικά δίκτυα στις Η.Π.Α. για εφήβους, είναι με σειρά κατάταξης:

  1. το Instagram,
  2. το Twitter,
  3. το Facebook,
  4. το Snapchat και τέλος
  5. το Tumblr.

Είναι ενδιαφέρον ότι το Facebook βρίσκεται χαμηλότερα από ό,τι ίσως θα περίμενε κανείς.

Αυξάνονται οι δαπάνες για ηλεκτρονικές αγορές

Το eCommerce ανεβαίνει, με $300 δισ. δαπάνες το προηγούμενο έτος, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 9% των λιανικών πωλήσεων. Κατά το έτος 1998 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις παρήγαγαν λιγότερο από το 1% των συνολικών εσόδων λιανικής.

Ο Κινέζος γίγαντας των ηλεκτρονικών πωλήσεων,  Alibaba έχει στην πλατφόρμα του εμπορεύματα αξίας μεγαλύτερης από $350 δισ.. Το Amazon αντίστοιχα έχει εμπορεύματα αξίας περίπου $100 δισ..

Νέα μοντέλα εσόδων δημιουργούν οι επιχειρηματικές ευκαιρίες στο ίντερνετ

Επίσης, ανάπτυξη παρατηρείται στις online, on-demand πλατφόρμες. Το Airbnb, για παράδειγμα, έχει πάνω από 35 εκατ. πελάτες (κρατήσεις που έχουν γίνει). Από αυτούς 2,5 εκατ. ήταν κατά το τελευταίο έτος.

Το Etsy έχει 1,4 εκατ. πωλητές, αυξημένους κατά 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο μέσος πωλητής στο Etsy κερδίζει περίπου $1.400 τον χρόνο. Ο μέσος ιδιοκτήτης στη Νέα Υόρκη μέσω του Airbnb κερδίζει περίπου $7.700 ετησίως.

Κίνα και Ινδία

Η Κίνα έχει τεράστια μεγέθη σχετικά με το περιεχόμενο. Ένα ντοκιμαντέρ σχετικά με την αιθαλομίχλη το “Under the Dome” μέσα σε τρεις ημέρες είχε 200 εκατ. θεάσεις, το 41% των οποίων έγινε μέσα από εφαρμογή μηνυμάτων του WeChat.

Το WeChat στη Κίνα, όπου έχει 550 εκατ. χρήστες, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για δημόσιες υπηρεσίες.

Το επόμενο σύνορο στο οποίο ανοίγονται ευκαιρίες για το Facebook, το YouTube, το Twitter, το LinkedIn και το Amazon είναι η Ινδία.

Τι σημαίνουν όλα αυτά για την επιχείρησή σας;

idees-pelates-internetΠολλά συμπεράσματα μπορεί να βγάλει κανείς από τα παραπάνω στοιχεία για τις τάσεις χρήσης internet από κινητές συσκευές και τις προτιμήσεις των χρηστών στο πώς κατανέμουν το χρόνο τους online. Τα συμπεράσματα είναι χρήσιμα και διαφορετικά, αν δει κανείς τα νούμερα από την πλευρά ενός διαφημιστή, ενός μικροεπιχειρηματία που δραστηριοποιείται στην τοπική αγορά, μιας πολυεθνικής ή ενός εισαγωγέα εμπορευμάτων.

Αν είστε στη θέση του μέσου Έλληνα επιχειρηματία, μπορούμε να δούμε μερικά από πιο βασικά και σημαντικά σημεία, τα οποία θα λάβετε υπόψη για τον καθορισμό της στρατηγικής σας από εδώ και έπειτα:

  1. Οι πελάτες σας όχι μόνο περνούν όλο και περισσότερο χρόνο online, αλλά προτιμούν ξεκάθαρα πια την πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω κινητών. Σκεφτείτε πώς αυτό μπορεί να επηρεάζει την επιχείρησή σας.
  2. Η παρουσία της επιχείρησής σας στο ίντερνετ χρειάζεται να είναι προσαρμοσμένη στις τάσεις αυτές, και η ιστοσελίδα σας mobile responsive. Δείτε πώς θα αποκτήσετε ένα mobile responsive site.
  3. Παρουσιάζονται νέες μορφές διαφημίσεων σε διαφορετικές πλατφόρμες πολυμέσων ή κοινωνικής δικτύωσης. Εξετάστε τι ταιριάζει στη δική σας δραστηριότητα και διερευνήστε ποιος τύπος διαφήμισης έχει για εσάς το μεγαλύτερο ROI (απόδοση σε σχέση με τα χρήματα που επενδύετε).
  4. Παρατηρήστε τις τάσεις της αγοράς και του mobile internet με ανοιχτούς ορίζοντες, όσο και αν δεν σας αρέσουν ή σας εκπλήσσουν αρνητικά. Δεν είναι ο ρόλος σας να επηρεάσετε τις τεχνολογικές τάσεις, δεν θα αλλάξετε τον κόσμο, μπορείτε όμως τις τάσεις αυτές να τις αξιοποιήσετε προς όφελος της δουλειάς σας.

Πείτε μας τη γνώμη σας! Γράψτε στα σχόλια τις ιδέες και τις προτάσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το θέμα, και -αν το βρήκατε ενδιαφέρον- μοιραστείτε αυτό το άρθρο στα κοινωνικά δίκτυα.

 1,760 total views,  1 views today

Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ το ebook
I agree to have my personal information transfered to GetResponse ( more information )
3 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ INTERNET MARKETERS για να βγάλετε χρήματα από το site σας
Το email σας είναι ασφαλές, δεν κοινοποιείται σε καμία περίπτωση σε τρίτους.
Swift Minds - Internet Marketing
Σας δείχνω πώς να βγάλετε χρήματα από το Ίντερνετ και είμαι δίπλα σας μέχρι να το πετύχετε. || Φανταστείτε - αποφασίστε - κερδίστε! || Tηλ. 210 6470152.
Μοιραστείτε το!
  • google-share

Απαντήστε Cancel reply

*
*

What is 7 + 10 ?
Please leave these two fields as-is:
IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

Επικοινωνία

    Όνομα (απαραίτητο)

    Email (απαραίτητο)

    Θέμα

    Μήνυμα

    Πρόσφατα άρθρα

    • Πώς να επιλέξετε την καλύτερη ιδέα για online course
    • Πώς να δημιουργήσετε ένα Facebook group βήμα βήμα
    • Δύο τρόποι για εύκολα χρήματα από το ίντερνετ
    • Μετατρέψτε περισσότερους επισκέπτες του site σε πελάτες
    • Πώς να ξεκινήσετε μια επιχείρηση στο ίντερνετ που θα σας αποφέρει χρήματα

    Σελίδες πληροφοριών

    • ΕΣΠΑ 2007 2013
    • Επιδοτήσεις
    • Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
    • Internet Marketing
    • Κατασκευή ιστοσελίδων
    • Πώς να φτιάξετε μπλογκ

    Συνδεθείτε μαζί μας

    Επικοινωνία

      Όνομα (απαραίτητο)

      Email (απαραίτητο)

      Θέμα

      Μήνυμα

      Swift Minds - Σύμβουλος Internet marketing - Ό,τι χρειάζεστε για το μάρκετινγκ στο Ίντερνετ
      Φανταστείτε - αποφασίστε - κερδίστε © 2009-2014

      ΔΩΡΕΑΝ ebook
      3 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ INTERNET MARKETERS
      για να βγάλετε χρήματα από το site σας

      • subscribed: 8
      • Το email σας είναι ασφαλές, δεν κοινοποιείται σε καμία περίπτωση σε τρίτους.
      • Email Marketingby GetResponse

      Αν δεν λάβετε email σε λίγα λεπτά, κοιτάξτε στο spam ή junk φάκελο. 

      {"cookieName":"wBounce","isAggressive":false,"isSitewide":true,"hesitation":"","openAnimation":false,"exitAnimation":false,"timer":"","sensitivity":"","cookieExpire":"30","cookieDomain":"","autoFire":"","isAnalyticsEnabled":false}
      Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ το ebook
      I agree to have my personal information transfered to GetResponse ( more information )
      3 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ INTERNET MARKETERS για να βγάλετε χρήματα από το site σας
      Το email σας είναι ασφαλές, δεν κοινοποιείται σε καμία περίπτωση σε τρίτους.
      ×