• Προσφορές
  • Εκπαιδευτείτε
  • SocialMediaPlan
  • Ποιοι είμαστε
  • Τι κάνουμε
Συνδεθείτε μαζί μας!
facebook
linkedin
tumblr
twitter
google_plus
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΒΟΟΚ
  • ΓΙΝΕΤΕ PRO BLOGGER
  • BLOG
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πώς να επιλέξετε την καλύτερη ιδέα για online course

December 23, 2021
by Jane
0 Comment
50
SHARES
FacebookTwitterConnect!

Ένα συχνό ερώτημα που προκύπτει είναι: “Έχω διάφορες ιδέες για online course. Πώς αποφασίζω ποια να διαλέξω; Ποια ιδέα για online course θα είναι επικερδής;”

Προσπαθείτε να δημιουργήσετε το πρώτο σας προϊόν ή υπηρεσία, ή ίσως θέλετε να προσθέσετε μια επιπλέον πηγή εσόδων. Πιθανότατα έχετε σκεφτεί δύο ή ίσως και περισσότερες ιδέεςπου φαίνονται να έχουν καλές προοπτικές

Ποια ιδέα για online course επιλέγετε να αναπτύξετε;

ideas for online course
Η απόφαση μπορεί να μην είναι τόσο δύσκολη όσο νομίζετε.

Σκεφτείτε και απαντήστε στα ακόλουθα ερωτήματα και σίγουρα θα έρθετε πιο κοντά στην λύση του προβλήματός σας:

 1. Καταγράψτε τις ιδέες

Πρώτα απ’όλα, καταγράψτε τις ιδέες σας. Είτε η ιδέα είναι καλή είτε κακή, η καταγραφή των ιδεών βοηθά στη μελλοντική αναθεώρηση και αυτό είναι ένα εξαιρετικό βήμα.

Γράψτε όσες πιο πολλές ιδέες για online course μπορείτε, χωρίς να λογοκρίνετε τη σκέψη σας.

Κατεβάστε το ΝΕΟ workbook για να διαμορφώσετε τη δική σας ιδέα για ένα επικερδές online course.

2. Προσδιορίστε τον στόχο

Θέλετε να καταλήξετε στην πώληση προϊόντος ή υπηρεσίας; Ποιος είναι ο μακροπρόθεσμος στόχος σας; Αν σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε στη μελλοντική σας ζωή ή καριέρα, μπορείτε εύκολα να μάθετε αν αυτή η συγκεκριμένη ιδέα θα σας φέρει πιο κοντά στον μελλοντικό στόχο ή πιο μακριά.

Ακόμα κι αν αγαπάτε μια ιδέα αλλά αυτή δεν βοηθάει πολύ στην επίτευξη αυτού του στόχου, τότε αυτή η ιδέα δεν είναι καλή.

3. Πόσο καλά γνωρίζετε το αντικείμενο;

Γνωρίζετε αρκετά για το αντικείμενο που θα πραγματεύεστε στο online course; Όταν βρίσκεστε στο δίλημμα ποια ιδέα να ακολουθήσετε, προτιμήστε αυτή για την οποία γνωρίζετε αρκετά. Οι γνώσεις σας θα σας βοηθήσουν να την εκτελέσετε με καλύτερο τρόπο.

Η ιδέα χρειάζεται να βασίζεται στην προτίμησή σας και τις γνώσεις σας, γιατί αν προσπαθήσετε να καινοτομήσετε ή να σκεφτείτε από την οπτική γωνία κάποιου άλλου ή να προσπαθήσετε να επιλέξετε θέμα σύμφωνα με κάποιου άλλου, τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι τόσο καλό.

4. Ποια ανάγκη ικανοποιεί;

Λύνει κάποιο σημαντικό πρόβλημα του ιδανικού πελάτη σας; Ποια ανάγκη του ικανοποιεί; Πώς επηρεάζει αρνητικά αυτό το πρόβλημα αυτόν που το έχει; Καλό είναι να κάνεις μια έρευνα αγοράς.

Ξεκινήστε από τον κύκλο σας και μετά ψάξτε στο internet. Για παράδειγμα σε Facebook ομάδες ή διαδικτυακά φόρουμ ψάξτε σχετικά με ποιο θέμα ζητούν συμβουλές. Στείλτε μηνύματα στο ήδη υπάρχον κοινό σας να ρωτήσετε τα προβλήματά τους και τις ανάγκες τους.

Μπορείτε να κάνετε ένα δωρεάν workshop ή webinar με το ίδιο θέμα που θα λύνει ένα μέρος του προβλήματος. Ή ακόμα καλύτερα, σκεφτείτε αν είχατε εσύ κάποιο πρόβλημα το οποίο λύσατε. Άρα θα ξέρετε και τον τρόπο επίλυσης από βίωμα.

5. Εστιάστε και μην πλατειάζετε

Κρατήστε το θέμα και το περιεχόμενο απλό και κατανοητό. Εάν αυτό είναι το πρώτο διαδικτυακό μάθημα που δημιουργείτε, δεν χρειάζεται να λύσετε κάθε πρόβλημα που έχει ο πελάτης σε ένα μάθημα. Εστιάστε σε ένα πρόβλημα.

Εάν το course λύνει ένα συγκεκριμένο θέμα που πονάει και μπορείτε να κερδίσετε γρήγορα τον πελάτη, κερδίζετε και εσείς. Επιστρέψτε στη λίστα με τις ανάγκες και επιλέξτε ένα θέμα που βοηθά στην επίλυση ενός προβλήματος για τον πελάτη σας, αλλά δεν είναι πολύ περίπλοκο.

6. Αξιοποιήστε τις τάσεις της αγοράς

Ποιες είναι οι τάσεις της αγοράς αυτή την περίοδο; Μπορείτε να τις βρείτε από ειδήσεις, ενημερωτικά site, Google trends, από το ποια βιβλία πουλάνε πιο πολύ στο Amazon ή στα ελληνικά βιβλιοπωλεία.

7. Μιλήστε στον ιδανικό πελάτη

Ποιος είναι ο ιδανικός σας πελάτης; Πρέπει να στοχεύσετε σε συγκεκριμένη αγορά, δεν γίνεται να στοχεύετε σε όλους γιατί δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.

Για παράδειγμα, αν το course σας είναι για το πώς να εκπαιδεύσετε το κουτάβι σας στην βασική υπακοή, καταλαβαίνετε ότι δεν απευθύνεστε σε όσους δεν έχουν καν σκύλο ούτε σε αυτούς που δεν έχουν κουτάβι, αλλά μεγαλύτερο σε ηλικία σκύλο.

Έχετε ήδη κάποιο κοινό; Καλό είναι να εκμεταλλευτείτε τις επαφές που έχετε. Είτε αυτοί είναι συγγενείς και φίλοι είτε παλιό πελατολόγιο είτε μέσα από τα social media σας. Αν έχετε email list, ακόμα καλύτερα.

8. Τι επένδυση πόρων θα χρειαστεί;

Ποιο θα είναι το πιθανό κόστος υλοποίησης; Πόσος χρόνος, πηγές και χρήματα θα χρειαστούν για την υλοποίηση της ιδέας σας; Ίσως αν τα οικονομικά σας είναι σφιχτά να πρέπει να ακολουθήσετε την ιδέα που θα αρχίσει να δημιουργεί έσοδα το συντομότερο.

Θέλετε να αποκτήσετε γρήγορα εισόδημα; Πόσο θα κοστολογήσετε τις προωθητικές καμπάνιες; Πώς θα τιμολογήσετε το online course;

Για τους περισσότερους ανθρώπους, το ιδανικό είναι να ξεκινήσουν φτιάχνοντας ένα μικρό και πιο οικονομικό online course γιατί είναι πιο απλό στην δημιουργία του και συνεπώς φτιάχνεται πιο γρήγορα. Θα σας επιτρέψει επίσης να λάβετε feedback και έτσι να ξέρετε αν αξίζει να επενδύσετε περισσότερα στο επόμενο.

Μπείτε στο group Online Business Masters και μάθετε πώς θα λανσάρετε το δικό σας online course με τη μέθοδο ICP. Η μέθοδος ICP επιδιώκει την προείσπραξη και εκμηδενίζει το επιχειρηματικό ρίσκο.

Να θυμάστε, οι ιδέες αξίζουν αρκετά μόνο όταν μπορείτε να τις εκτελέσετε με τον σωστό τρόπο.

Μερικές ιδέες για online course είναι:

  • Πώς να βγάλεις χρήματα online
  • Excel (όλα τα επίπεδα)
  • Σχέσεις
  • Διατροφή και απώλεια βάρους
  • Γυμναστική – fitness
  • Ξένες γλώσσες
  • Coaching (business-life)
  • Social Media Management/Ads
  • Copywriting
  • Photoshop
  • Video editing
  • Cybersecurity
  • Καλλιτεχνικά & hobbies
    • ζωγραφική
    • πλέξιμο
    • κατασκευές
    • τραγούδι
    • μανικιούρ

 388 total views,  1 views today

Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ το ebook
I agree to have my personal information transfered to GetResponse ( more information )
3 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ INTERNET MARKETERS για να βγάλετε χρήματα από το site σας
Το email σας είναι ασφαλές, δεν κοινοποιείται σε καμία περίπτωση σε τρίτους.
Swift Minds - Internet Marketing
Μοιραστείτε το!
  • google-share

Απαντήστε Cancel reply

*
*

What is 3 + 7 ?
Please leave these two fields as-is:
IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

Επικοινωνία

    Όνομα (απαραίτητο)

    Email (απαραίτητο)

    Θέμα

    Μήνυμα

    Πρόσφατα άρθρα

    • Πώς να επιλέξετε την καλύτερη ιδέα για online course
    • Πώς να δημιουργήσετε ένα Facebook group βήμα βήμα
    • Δύο τρόποι για εύκολα χρήματα από το ίντερνετ
    • Μετατρέψτε περισσότερους επισκέπτες του site σε πελάτες
    • Πώς να ξεκινήσετε μια επιχείρηση στο ίντερνετ που θα σας αποφέρει χρήματα

    Σελίδες πληροφοριών

    • ΕΣΠΑ 2007 2013
    • Επιδοτήσεις
    • Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
    • Internet Marketing
    • Κατασκευή ιστοσελίδων
    • Πώς να φτιάξετε μπλογκ

    Συνδεθείτε μαζί μας

    Επικοινωνία

      Όνομα (απαραίτητο)

      Email (απαραίτητο)

      Θέμα

      Μήνυμα

      Swift Minds - Σύμβουλος Internet marketing - Ό,τι χρειάζεστε για το μάρκετινγκ στο Ίντερνετ
      Φανταστείτε - αποφασίστε - κερδίστε © 2009-2014

      ΔΩΡΕΑΝ ebook
      3 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ INTERNET MARKETERS
      για να βγάλετε χρήματα από το site σας

      • subscribed: 8
      • Το email σας είναι ασφαλές, δεν κοινοποιείται σε καμία περίπτωση σε τρίτους.
      • Email Marketingby GetResponse

      Αν δεν λάβετε email σε λίγα λεπτά, κοιτάξτε στο spam ή junk φάκελο. 

      {"cookieName":"wBounce","isAggressive":false,"isSitewide":true,"hesitation":"","openAnimation":false,"exitAnimation":false,"timer":"","sensitivity":"","cookieExpire":"30","cookieDomain":"","autoFire":"","isAnalyticsEnabled":false}
      Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ το ebook
      I agree to have my personal information transfered to GetResponse ( more information )
      3 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ INTERNET MARKETERS για να βγάλετε χρήματα από το site σας
      Το email σας είναι ασφαλές, δεν κοινοποιείται σε καμία περίπτωση σε τρίτους.
      ×