Όλα τα βασικά σημεία του SEO που πρέπει να γνωρίζετε
Αν δεν είστε ειδικός στο SEO, έχετε όμως τη δική σας online επιχείρηση ή blog και θέλετε να γνωρίζετε ουσιαστικά πράγματα που θα σας βοηθήσουν στην υψηλή κατάταξη σε μηχανές αναζήτησης, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς. Προτείνω να αρκεστείτε σε αυτά, γιατί αν κάνετε αυτά σωστά και συστηματικά, τότε τα υπόλοιπα έχουν μικρή σημασία.
1. Εγκαταστήστε το WordPress SEO by Yoast
Αυτό το WordPress plugin σας επιτρέπει να κάνετε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις SEO για το blog σας και τα κείμενά σας. Ουσιαστικά μετατρέπει κάποιες εργασίες σε ημιαυτόματες, αλλά λειτουργεί και ως υπενθύμιση για να προσέξετε σημαντικά βήματα στο SEO.
2. Βρείτε τι ζητάει το κοινό σας μέσω του keyword planner
To Google keyword planner θα το βρείτε μέσα στο περιβάλλον το Google AdWords.
Το keyword planner σας βοηθάει να βρείτε ιδέες για λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες του Ίντερνετ. Παράλληλα, σας παρουσιάζει το μέσο μηνιαίο αριθμό αναζητήσεων.
Είναι απαραίτητο εργαλείο για κάθε επαγγελματία blogger που θέλει επισκεψιμότητα στο site του. Καλό είναι να μη λειτουργούμε διαισθητικά νομίζοντας ότι ξέρουμε τι αναζητούν οι πελάτες μας, αλλά να χρησιμοποιούμε το keyword planner για να δούμε τον πραγματικό όγκο αναζητήσεων για κάθε λέξη-κλειδί, καθώς και το πόσο ανταγωνιστική είναι αυτή.
3. Δημιουργήστε σελίδες εστιασμένες σε μία λέξη-κλειδί
Η έννοια της σελίδας εδώ είναι είτε page είτε post σε ένα WordPress blog. Για το SEO δεν έχει διαφορά. Επίσης, όταν λέμε λέξη-κλειδί εννοούμε είτε κυριολεκτικά μία λέξη που αναζητάει ο χρήστης στο Google είτε μία φράση-κλειδί.
Εστιάστε κάθε σελίδα που δημιουργείτε σε ένα θέμα, σε μία λέξη-κλειδί. Μην παρασύρεστε από τον όγκο των γνώσεών σας και μην προσπαθείτε να χωρέσετε όλα όσα θέλετε να πείτε σε ένα άρθρο.
Όταν ο χρήστης αναζητάει μια φράση-κλειδί, θέλει να μάθει γι’αυτό ακριβώς, και το Google θα επιλέξει τη σελίδα που εκτιμά ότι δίνει την κατάλληλη απάντηση/πληροφορία.
4. Βάλτε τη λέξη-κλειδί στον τίτλο, το url, το meta description και το κείμενο
Βασικός πυλώνας του SEO, όπως ήδη έχετε αντιληφθεί, είναι οι λέξεις-κλειδιά. Αν ένα πράγμα μπορείτε να κάνετε με φροντίδα, τότε κάντε αυτό.
Φροντίστε η λέξη-κλειδί να είναι στην αρχή του τίτλου, στο url, στο meta-description, στην αρχή και στο τέλος του κειμένου σας, και να επαναλαμβάνεται μέσα στο κείμενο πολλές φορές.
Κάντε μερικές λέξεις-κλειδιά ή συνώνυμά τους bold και italics.
Το plugin WordPress SEO θα σας βοηθήσει να επιλέξετε διαφορετικό τίτλο που θα παρουσιάζεται στο site σας και διαφορετικό για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να φέρετε τη λέξη-κλειδί στην αρχή.
Π.χ. αν η λέξη-κλειδί που στοχεύετε είναι «πετσέτες θαλάσσης», τότε ο τίτλος που θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα Google μπορεί να είναι «Πετσέτες θαλάσσης: Πώς να επιλέξετε» ενώ ο τίτλος που θα εμφανίζεται στο site σας να είναι πιο φιλικός προς τον αναγνώστη, π.χ. «Πώς να επιλέξετε πετσέτα θαλάσσης».
5. Δημιουργήστε εσωτερικά links αλλά και backlinks
Κάθε κείμενο που δημοσιεύετε είναι καλό να έχει εσωτερικά link προς άλλο σχετικό περιεχόμενο μέσα στο site σας.
Επιδιώξτε επίσης τη δημιουργία link από άλλα site προς το δικό σας. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, όπως π.χ. δημοσίευση σχολίων σε σχετικά blog, δημοσίευση δικών σας άρθρων σε άλλα site, καταχώρηση σε ηλεκτρονικούς επιχειρηματικούς καταλόγους.
Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να δημιουργείτε αξιόλογο περιεχόμενο, το οποίο άλλοι bloggers και χρήστες των social media θέλουν να αναδημοσιεύσουν.
6. Γράφετε νέα άρθρα συστηματικά
Θα δείτε πως ό,τι κάνετε αποδίδει μόνο αν το κάνετε συστηματικά. Δεν γίνεται εν μία νυκτί να βρεθείτε στην πρώτη θέση αποτελεσμάτων της Google. Γι’αυτό μην απογοητεύεστε αν δεν βλέπετε άμεσα αποτελέσματα.
Η επίτευξη της επιτυχίας στο SEO, όπως και σε όλα στη ζωή, θέλει το χρόνο της, και αν εστιάσετε στα παραπάνω και δημοσιεύετε νέα άρθρα σε σταθερή βάση, π.χ. κάθε μέρα, κάθε εβδομάδα ή κάθε 15 ημέρες, τότε το Google θα σας αγαπήσει και θα αναδείξει το blog σας.
Περισσότερα για το SEO θα βρείτε στο άρθρο μας εδώ: http://www.socialmediaplan.gr/texnikes-seo-blogs/
2,477 total views, 1 views today
Πολύ σωστές οι επισημάνσεις του άρθρου. Μέχρι πρόσφατα τα backlinks ήταν μακράν ο πιό σημαντικός παράγοντας για να εμφανιστεί μια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google. Με την έλευση του Panda 4.0 η Google ξαναστρέφει την προσοχή της στην ίδια την ιστοσελίδα ψάχνοντας για χαρακτηριστικά της που υποδηλώνουν ποιότητα. Στόχος της είναι να εμφανίζονται σε υψηλή κατάταξη μόνο οι ποιοτικές ιστοσελίδες. Συνεπώς η ποιότητα του περιεχομένου, του design, η διαδραστικότητα που αυτά δημιουργούν είνα πλέον καθοριστικής σημασίας για την εμφάνιση στις πρώτες θέσεις, ειδικά για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά.