Δείτε το βίντεο στο YouTube: http://youtu.be/f41j6XsYMUM
Η Στέλα Μικράκη στο Business Tips του naftemporiki.gr
Σήμερα θα σας εξηγήσω για ποιους λόγους η σελίδα της επιχείρησής σας στο facebook δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές, αλλά στα λίγα λεπτά που έχουμε στη διάθεσή μας, θα αναφερθώ στα 4 πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται:
Πρώτο λάθος είναι η έλλειψη σχεδιασμού
Αποσπασματικές ενέργειες χωρίς συγκεκριμένο στόχο μάρκετινγκ είναι σχεδόν αδύνατο να έχουν καλό αποτέλεσμα. Ένας πρακτικός τρόπος να οργανώσετε το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας στο facebook, είναι να θέσετε τέσσερα ερωτήματα:
- Ποιοι είναι οι πελάτες μου,
- τι θέλω να πετύχω,
- με ποια βήματα θα πετύχω το στόχο μου, και
- πότε θα υλοποιώ την κάθε ενέργεια.
Οι απαντήσεις θα σας δώσουν τις βασικές πληροφορίες για να σχεδιάσετε ένα επιτυχημένο σχέδιο επικοινωνίας στο facebook.
Δεύτερο συνηθισμένο λάθος είναι η αποκλειστική ή υπερβολικά συχνή προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας
Η επιχείρηση, στην προσπάθεια να πουλήσει περισσότερο, πέφτει στην παγίδα να βομβαρδίζει με διαφημιστικά μηνύματα τους fans, και τελικά πετυχαίνει το αντίθετο αποτέλεσμα.
Πώς θα αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα; Κάντε μια συνάντηση brainstoming με τα στελέχη της επιχείρησής σας και τον ειδικό online marketing με τον οποίο συνεργάζεστε. Κατεβάστε όσο το δυνατόν περισσότερες ιδέες για ποιοτικό περιεχόμενο, για θέματα που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας. Στη συνέχεια φροντίστε η σελίδα σας στο facebook να έχει πλούτο από διάφορες κατηγορίες περιεχομένου.
Τρίτο λάθος που συνήθως παρατηρείται στις σελίδες επιχειρήσεων στο facebook είναι η έλλειψη διαλόγου με τους fans
Κάντε μια ερώτηση και επιδιώξτε την αλληλεπίδραση με κάθε μέσο που παρέχει το facebook, και με όπλο τη φαντασία σας. Μην ξεχνάτε να απαντάτε σε όλα τα σχόλια. Έτσι, θα πετύχετε 3 βασικά πράγματα. Πρώτον, θα ενδυναμώσετε τη σχέση με τους πελάτες σας. Δεύτερον, θα πάρετε σημαντικές πληροφορίες, για τις οποίες άλλες επιχειρήσεις πληρώνουν χιλιάδες ευρώ σε έρευνες αγοράς. Kαι τρίτον, θα απογειώσετε το viral, δηλαδή τη διάδοση του brand μέσω facebook.
Τέταρτο λάθος που είναι καλό να αποφεύγετε είναι οι πολύ αραιές χρονικά δημοσιεύσεις
Κάθε φορά που κάνετε μια δημοσίευση, το περιεχόμενό της δεν φτάνει σε όλους τους fans. Ο αλγόριθμος του facebook υπολογίζει ποιοι fans δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη σελίδα σας, και σε αυτούς εμφανίζει το περιεχόμενό σας.
Ενημερώνοντας όμως τη σελίδα σας συστηματικά, και επιδιώκοντας την αλληλεπίδραση, αυξάνετε το ποσοστό των fans που λαμβάνουν το μήνυμα που θέλετε να περάσετε.
Για να χρησιμοποιήσετε λοιπόν το facebook αποτελεσματικά για την προβολή της επιχείρησής σας, δώστε έμφαση στο σχεδιασμό, παρέχετε πλούσιο περιεχόμενο, προωθήστε το διάλογο και ενημερώνετε συστηματικά τη σελίδα σας.
474 total views, 1 views today